W każdej biurowej pracy takim ważnym elementem jest przygotowanie dobrego sprzętu wielofunkcyjnego. Tutaj wybór tak naprawdę nie jest łatwy ale warto wiedzieć jakie cechy ma mieć taki sprzęt w firmie. Podstawowa kwestia to zastanowienie się nad tym jakie ma się potrzeby: - jaki format będzie nam potrzeby - jak wiele osób ma z takiego sprzętu korzystać - ile kopi będzie się miesięcznie wykonywać - czy taki sprzęt ma mieć także dodatkowe funkcje. jeśli wiemy już o takich elementach to można rozpocząć poszukiwania najlepszego sprzętu dla nas. W wyborze można się pokierować ceną jaką za sprzęt chcemy zapłacić.
Zawsze także warto sprawdzić nie samą cenę sprzętu, ale także to jak będą wyglądały koszty jego eksploatowania. Na pewno dla użytkownika będzie ważna gwarancja, jej długość czy warunki. Chodzi o to, by dawała nam jak najwięcej możliwości, warto stawiać na sprzęt, który ma nam dobrze służyć przez wiele lat. Wybierając sprzęt decydujemy się najlepiej na wydruki w formie cyfrowej, ponieważ będziemy w stanie dzięki temu osiągnąć lepsza jakość. Warto także, by istniały możliwości rozbudowania sprzętu o kolejne dodatkowe opcje. Już po zakupie warto dobrze o taki sprzęt dbać, dlatego nie wolno: - w czasie pracy otwierać osłony, ponieważ mogą się do środka dostać jakieś sprzęty - naprawiać sprzętu w czasie pracy - wznawiać działania nim usunie się przedmiot przeszkadzający w pracy - pozwalać a obsługę osobie, które nie zna się na urządzeniu - używać sprzętu bez stosownych urządzeń ochronnych - czyścić sprzętu wilgotnymi szmatkami - stawiać na sprzęcie przedmiotów, które mogą być ciężkie i mogą mieć w sobie jakiś płyn.
Trzeba pamiętać o tym, by: Instalować sprzęt tylko w obsłudze specjalistów, którzy się na nim znają. Sprawdzać sprzęt i to jak wyglądają jego przewody zasilające Zasilanie realizować jedną linią Montaż sprzętu musi być wykonany według odpowiedniej instrukcji Urządzenie uszkodzone musi zostać z użyciu wyłączone i naprawione.