Strona główna > Zakup sprzętu biurowego > Urządzenie wielofunkcyjne

Urządzenie wielofunkcyjne

W tej chwili tak naprawdę urządzenia wielofunkcyjne są już bardzo ważnym elementem wyposażenia każdego biura. Jednak ich kupno będzie się wiązało z dość dużym wydatkiem. Najczęściej w korporacjach i dużych firmach będą fundusze na taki zakup, ale firmy mniej zamożne nie mogą sobie na to pozwolić i wynajmują albo dzierżawią takie urządzenie. Z myślą o małych firmach opracowany jest sposób, który zdecydowanie minimalizuje tutaj koszty. Chodzi właśnie o dzierżawę takich sprzętów. Postaramy się w tym wpisie powiedzieć nieco więcej na temat pytań, które są bardzo często związane i zadawane odnośnie dzierżawy sprzętu biurowego.

Czym jest dzierżawa? Jest to po prostu wypożyczenie sprzętu na określony czas za określoną cenę.

Gdzie taką usługę można zrealizować? Zapotrzebowanie na takie oferty jest coraz większe, dlatego nie brakuje także firm, które starają się w tej branży działać i oferują nam dzierżawę sprzętu biurowego w tym także urządzeń wielofunkcyjnych. Cena jest tutaj różna, ale istnieje duża konkurencja na tym rynku a to sprawia, że ta cena systematycznie spada. Mimo to najczęściej wprowadza się rozwiązanie, w którym istotne będzie płacenie za ilość wykonanych kopii na takim urządzeniu. Pod koniec tego okresu musimy opłacić za dzierżawę w formie abonamentu lub też rozliczenia, które opiera się na liczbie kopii.

Jakie są zalety dzierżawy sprzętu biurowego? Główną zaletą będzie tutaj oczywiście oszczędność, ponieważ dzierżawa to zdecydowanie tańsza alternatywa dla zakupu. Koszty płynące z tego to jedynie miesięczne rozliczenie, które obejmuje serwis, wymianę podzespołów czy tonerów. Użytkownik tak naprawdę nie będzie musiał się niczym zajmować, ponieważ to firma dzierżawiąca zajmuje się sprzętem. Jednak pełną opłacalność będzie można osiągnąć w zależności od tego ile kopii będzie się na takim sprzęcie wykonywać i to właśnie decyduje o tym czy sprzęt określić można jako opłacalny czy raczej nie.